Kulki popping boba zdobywają kolejne szczyty jako przyszłość napojów bubble tea
Wzrost poziomu zamówień o 20% w Europie odzwierciedla ogromne zapotrzebowanie na niepowtarzalne, dostosowane do indywidualnych potrzeb pękające perełki.
LONDYN, PARYŻ i SYDNEY, 29 sierpnia 2023 r. /PRNewswire/ – Równolegle z nieustannym rozwojem rynku napojów bubble tea, firma Tachiz Group, czołowy tajwański producent kulek popping boba, ogłosiła dzisiaj najnowsze wyniki osiągane w Europie, podkreślając ogromną popularność produktu dzięki jego unikatowej możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb. Aby podnieść tę międzynarodową dynamikę na kolejny poziom, marka poszerza zasięg inicjatyw biznesowych dla europejskich klientów i weźmie udział w targach Fine Food Australia w dniach 11-14 września.
Tachiz oferuje specjalne promocje dla europejskich klientów. Szczegółowe informacje dostępne są pod adresem sales.tw@tachiz.com.tw.
Dostosowanie do indywidualnych potrzeb jako klucz do sukcesu
Firma Tachiz Group zawdzięcza swoje ostatnie sukcesy niespotykanemu poziomowi dostosowania do indywidualnych potrzeb oferowanemu klientom i sprzedawcom napojów, którzy zyskują nieskończone możliwości modyfikacji, aby zapewnić satysfakcję konsumenta. Aspekty, które mogą zostać dostosowane do różnych potrzeb:
⦁ Smaki: sprzedawcy mogą wybrać z szerokiej gamy smaków lub stworzyć smak dostosowany do konkretnego rynku;
⦁ Grubość powłoki: faktura i wrażenia dotykowe kulek popping boba mogą być dostosowane w celu optymalizacji doskonałych wrażeń sensorycznych;
⦁ Specjalne opakowanie: sprzedawcy mogą poprawić atrakcyjność wizualną swoich marek dzięki opakowaniom na specjalne zamówienie.
Odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na nowe doświadczenia płynące ze spożywania napojów
Ostatnio odnotowano znaczny wzrost zapotrzebowania na popping boba i kulki owocowe, przy skumulowanym rocznym wskaźniku wzrostu wynoszącym 10.70% w latach 2022-2029, co jest w dużej mierze spowodowane rosnącą popularnością nowych trendów napojów bubble tea, takich jak pękające perełki.
„Tachiz Group z powodzeniem wypełnia to duże zapotrzebowanie, a nasze tempo wzrostu na rynku międzynarodowym osiągnęło imponujący średni roczny poziom 65% – stwierdziła Iris Chang, dyrektor generalna Tachiz Group. – W szczególności rozwijaliśmy naszą działalność koncentrując się na dużych podmiotach w takich europejskich krajach jak Niemcy, Włochy i Francja, przy czym liczba zamówień w tym segmencie wzrosła o około 20%. Dynamika ta przyniosła pomyślne partnerstwa z 30 franczyzobiorcami z całej Europy i Australii, przy czym nadal zamierzamy poszerzać i pogłębiać zasięg naszych sieci w tych regionach”.
Tachiz na targach Fine Food Australia
Odwiedzający targi Fine Food Australia mogą osobiście przekonać się o możliwości dostosowywania kulek popping boba firmy Tachiz Group. Marka pokaże, jak mogą zostać dopasowane do podniebienia każdego konsumenta, co odzwierciedla zaangażowanie firmy w zapewnienie szytych na miarę doświadczeń przedstawicielom różnych kultur.
Oprócz dostarczania konsumentom niepowtarzalnych wrażeń płynących z pękających perełek, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb, firma Tachiz Group pokaże również jak zbudowała swoją markę w oparciu o najlepsze naturalne składniki. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii żywności i wdrożeniu rygorystycznych procedur kontrolnych, marka zapewnia, że jakość jej produktów spełnia standardy doskonałości, z której jest znana.
Tachiz zajmie stoisko HU30 na targach Fine Food Australia. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie https://finefoodaustralia.com.au/exhibitor-directory/exhibitor/?id=73258649.
Tachiz Group
Założona w 2015 r. spółka Tachiz Enterprise Co, Ltd. wykorzystuje najnowocześniejsze technologie i wyznaje innowacyjne filozofie biznesowe, aby nieustannie tworzyć dostosowane do indywidualnych potrzeb i odznaczające się doskonałym smakiem kulki popping boba. Dzięki naturalnym składnikom wysokiej jakości, skrupulatnym procesom testowania i certyfikatom FSSC 22000 i Halal firma zapewnia wiodące w branży produkty dla dostawców przekąsek oraz samych konsumentów.
Źródło: Tachiz Enterprise Co., Ltd.
Źródło informacji: PR Newswire