„Passion for People and Property” – MVGM wprowadza spójną tożsamość marki dla wszystkich oddziałów firmy w Europie

Warszawa, 13 grudnia 2022 – MVGM, działający na arenie międzynarodowej zarządca nieruchomości, prezentuje nową tożsamość marki. Hasło „Passion for People and Property” odzwierciedla najważniejsze wartości firmy, czyli głębokie zaangażowanie w sektorze nieruchomości i koncentrację na ludziach w procesie zarządczym. Holenderska spółka komunikuje jednolitą obietnicę marki i wprowadza nową identyfikację wizualną we wszystkich krajach, w których jest obecna – również w Polsce. Tym samym rozpoczyna kolejny etap rozwoju w Europie. 

Po okresie dynamicznego wzrostu, obfitującego w liczne przejęcia, integracje spółek, otwarcia biur
w nowych lokalizacjach oraz dalsze poszerzanie zakresu usług, MVGM ogłasza nową tożsamość korporacyjną, która stanowi kolejny kamień milowy na drodze do budowania pozycji lidera na europejskim rynku nieruchomości. Relaunch marki ma przyczynić się do umocnienia pozycji firmy i stworzenia jej wyrazistego wizerunku, nie tylko wśród partnerów biznesowych, ale także wśród pracowników i młodych talentów.

MVGM w ostatnich latach urosło do rangi jednego z największych europejskich dostawców usług dla sektora nieruchomości. Dzięki rozwojowi organicznemu i licznym przejęciom, zatrudnia obecnie łącznie ponad 1 500 pracowników w 41 lokalizacjach w 9 krajach, w tym w Holandii, Belgii, Czechach, Niemczech, Luksemburgu, Portugalii, Słowacji, Hiszpanii. W Polsce firma zarządza wolumenem blisko 1,5 mln mkw. powierzchni biurowej, handlowej, magazynowej, mieszkaniowej i w ciągu 3 lat obecności na rodzimym rynku stała się jednym z pięciu największych zarządców nieruchomości komercyjnych w kraju.

„Obietnica marki „Passion for People and Property” odgrywa główną rolę w tożsamości marki. Chcemy podkreślić, że w naszej pracy najważniejsi są ludzie – nasi pracownicy, klienci, najemcy” mówi Janno de Haas, Prezes Zarządu, MVGM International.

Kluczowy przekaz firmy uzupełnia odświeżona identyfikacja wizualna, na którą składają się nowe logo, i styl graficzny materiałów, zmieniona kolorystyka oraz strony internetowe, spójne dla wszystkich europejskich oddziałów MVGM. Firma stawia także na jednolitą komunikację wartości i usług, która ma budować świadomość marki wśród jej odbiorców.

„Wypracowaliśmy swoją mocną pozycję w Polsce w oparciu o aktywne słuchanie właścicieli nieruchomości i najemców, odpowiadanie na ich potrzeby i wyzwania rynku, a także poprzez budowanie długofalowych, partnerskich relacji z klientami. Tożsamość marki doskonale oddaje nasze podejście zarówno do nieruchomości, jak i do ludzi. Nowe hasło oraz identyfikacja wizualna pozwolą nam efektywniej komunikować wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy”, dodaje Łukasz Mazurczak, Dyrektor Zarządzający, MVGM Polska.